إذا استفدت واعجبك الموقع لا تنسى سوى اعجبنى (Like) وارسل الصفحة لأصدقائك (Send)

إضافة رد
قديم 2007-05-13, 04:38 AM   المشاركة رقم: 1
la princesse
مشرفة عامة
 
الصورة الرمزية la princesse
 
تاريخ التسجيل: 2006-09-29
الدولة: أرض الكنانة
العمر: 32
المشاركات: 2,027
التقييم: 802

la princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to behold



Design11 la princesse will be back


السلااااااااااام عليكم ورحمة الله وبركاته

والله وحشنى جدا المنتدى الجميل بتعنا والاعضاء اللى مفيش زيهم
بس هنعمل ايه بقى حكم القوى
ربنا ياخد الامتحانات يااااارب
عموما هانت كلها اقل من شهر وهتلاقونى نطيت تانى
وانا اسفة لو كنت اتاخرت عن المنتدى الفترة اللى فاتت بجد زعلانة من نفسي
بس متفكروش ان انتو هترتاحوا منى بردو الفترة دى
هتلاقونى داخلة ارخم على اى حد فيكو كل كام يوم
وادعولى بالنجاح
وانتظروا عودتى قريبا جداااا بافضل ما عندى
la princesse will be back la princesse will be back la princesse will be back la princesse will be back la princesse will be back

la princesse will be back


توقيع la princesse
تحيا مصر تحيا الجزائر
تحيا بلاد الشام والمشرق العربي والمغرب العربي ووادي النيل
وتحيا شبه الجزيرة العربية والقرن الأفريقي العربي
تحيا الامة العربية
تحيا امة محمد صلى الله عليه وسلم...
اللهم لا تشمت فينا عدواً ولا حاسداً
وانصرنا على اعدائنا
يارب العالمين
la princesse غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2007-05-13, 12:22 PM   المشاركة رقم: 2
MafiawwY
Designer
 
الصورة الرمزية MafiawwY
 
تاريخ التسجيل: 2006-07-26
الدولة: Egypt
المشاركات: 2,692
التقييم: 728

MafiawwY is a splendid one to beholdMafiawwY is a splendid one to beholdMafiawwY is a splendid one to beholdMafiawwY is a splendid one to beholdMafiawwY is a splendid one to beholdMafiawwY is a splendid one to beholdMafiawwY is a splendid one to behold

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى MafiawwY إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى MafiawwY


افتراضي

ان شاء الله ربنا يوفقك يا اميره فى الامتحنات ويوفقنا جميعاً
ترجعى بالسلامه

توقيع MafiawwY

Designer and Developer
Support Ar Group
MafiawwY غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2007-05-13, 11:17 PM   المشاركة رقم: 3
الـبرنـس
مشرف سابق
 
الصورة الرمزية الـبرنـس
 
تاريخ التسجيل: 2006-11-10
الدولة: مدينه المنصوره
العمر: 30
المشاركات: 608
التقييم: 20

الـبرنـس is on a distinguished road

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى الـبرنـس إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى الـبرنـس


افتراضي

ربنا يوفقك يا اميره


وترجعى وانتى من الاوائل وطبعا من الناجحين


عشان نغرمك ونشرب على حسابك انتى عارفه بقاااااااا

فتره غياب باذن الله بنجاح وتفوق


امين يا رب انتى وكل اللى ذيك

توقيع الـبرنـس
بالتقوى تبلغ ما تريد
وبالصبر يلين لك الحديد
||
الـبرنـس غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2007-05-14, 12:07 AM   المشاركة رقم: 4
SHeetOs
مشرف سابق
 
الصورة الرمزية SHeetOs
 
تاريخ التسجيل: 2007-01-31
الدولة: مـصــــــ المنصورة ـــــر
المشاركات: 530
التقييم: 20

SHeetOs is on a distinguished road

إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى SHeetOs


افتراضي

اهم شئ تفكرى فى مذكرتك

والله بدعيلك ربنا يوفاك وترجعلنا اميرة الى مبتفراش المنتدى

توقيع SHeetOs
تم تغيير اسمى من spaykyboy ii الى SHeetOs
SHeetOs غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2007-05-14, 12:29 AM   المشاركة رقم: 5
ايناس
شخصية محترمة جدا
 
الصورة الرمزية ايناس
 
تاريخ التسجيل: 2007-02-11
الدولة: الزقازيق _شرقية
العمر: 32
المشاركات: 927
التقييم: 39

ايناس is on a distinguished road



Love

ربنا بوفقك يارب ياميرو وترجعي تنوري المنتدي تاني

وان شاء الله الامتحانات تعدي علي خير
ايناس غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2007-05-14, 01:50 AM   المشاركة رقم: 6
كريم يتحدى الملل
عضو مرعب
 
الصورة الرمزية كريم يتحدى الملل
 
تاريخ التسجيل: 2007-02-15
الدولة: مدينه الاسكندريه
المشاركات: 330
التقييم: 17

كريم يتحدى الملل is on a distinguished road



افتراضي

مستنينك طبعا ومنتظرين الرخامه بس والله على قلبنا زى العسل وانشاء الله تنجحى وانشاء الله ننجح احنا كمان وكما قال الاديب المعروف لمعى ابو الخير نام وارتاح ياتيك النجاح
كريم يتحدى الملل غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2007-05-14, 11:59 PM   المشاركة رقم: 7
islamy
ذهبى
 
الصورة الرمزية islamy
 
تاريخ التسجيل: 2007-02-07
العمر: 33
المشاركات: 200
التقييم: 55

islamy will become famous soon enough



Design11

سنفتقدك يا أختى كثيرا

تعرفين لماذا لأنك تدافعين عنى عندما يحاول بعض الزملاء الهجوم على

أسأل الله أن يوفقك إلى ما يحبه ويرضاه

وأن يعينك على المذاكرة وأن يفتح عليك

ولو أنى لا أشارك كثيرا فى المنتدى بسبب الشغل وكده

وسلامى لكل أعضاء المنتدى

توقيع islamy
islamy غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2007-05-18, 05:25 AM   المشاركة رقم: 8
la princesse
مشرفة عامة
 
الصورة الرمزية la princesse
 
تاريخ التسجيل: 2006-09-29
الدولة: أرض الكنانة
العمر: 32
المشاركات: 2,027
التقييم: 802

la princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to behold



افتراضي

والله عندما رايت ردودكم تذكرت على الفور المثل القائل: رب اخ لك لم تلده امك
جزاكم الله خيرا اخوانى الكرام
فانتم حقا اخوانى
سورى هضطر اقلب لهجة عامية علشان اقول ربنا ميحرمنا من بعض ابدا يارب
ويخلينا كلنا لبعض
وعلى فكرة يا اخ اسلامى كلنا اخواتك وبنعزك
ومحدش هاجمك ولا حد يفكر فى كده لا سمح الله
انت اخ عزيز وغالى عندنا كلنا بس هى كانت مناقشات من اخوانك
ومفيش غرض وحش منها لا سمح الله
المناقشة شيء مطلوب وهدف فى حد ذاتها
واتمنى انك متكونش زعلان من اى حد كلنا اخواتك وانت نعم الاخ

وانتو يا بهوات ايه حكايتكو
اغيب اسبوع ارجع الاقى الاسلامى فاضى
ايه الكسل اللى انتو فيه ده
يلا يا عضو انت وهو
كل واحد يدخل الاسلامى ويورينا الشغل
والا هطلع عينيكو لما ارجع



توقيع la princesse
تحيا مصر تحيا الجزائر
تحيا بلاد الشام والمشرق العربي والمغرب العربي ووادي النيل
وتحيا شبه الجزيرة العربية والقرن الأفريقي العربي
تحيا الامة العربية
تحيا امة محمد صلى الله عليه وسلم...
اللهم لا تشمت فينا عدواً ولا حاسداً
وانصرنا على اعدائنا
يارب العالمين
la princesse غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2007-05-18, 07:31 AM   المشاركة رقم: 9
la princesse
مشرفة عامة
 
الصورة الرمزية la princesse
 
تاريخ التسجيل: 2006-09-29
الدولة: أرض الكنانة
العمر: 32
المشاركات: 2,027
التقييم: 802

la princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to behold



افتراضي

يلا عملتلكو شوية حاجات حلوة فى الاسلامى ادخلوا اتفرجوا
وعايزة كل الناس تدخل تشارك وتحط موضوعات مش ردود
عايزين شغل



توقيع la princesse
تحيا مصر تحيا الجزائر
تحيا بلاد الشام والمشرق العربي والمغرب العربي ووادي النيل
وتحيا شبه الجزيرة العربية والقرن الأفريقي العربي
تحيا الامة العربية
تحيا امة محمد صلى الله عليه وسلم...
اللهم لا تشمت فينا عدواً ولا حاسداً
وانصرنا على اعدائنا
يارب العالمين
la princesse غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2007-05-18, 03:34 PM   المشاركة رقم: 10
vip
°™(مــصـرى وافتخر)™°
 
الصورة الرمزية vip
 
تاريخ التسجيل: 2006-11-15
الدولة: EGYPT: U.A.E
المشاركات: 1,930
التقييم: 85

vip will become famous soon enough

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى vip إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى vip


افتراضي

تروحى وترجعى بالسلامه

يا اميره قولى بس يارب ربنا يو فقنا

وننجح احنى كمان مستنين رزلتك

لما ترجعى وانا كمان مبخشش المنتدى كتير

برده علشان الامتحانات ربنا يو فقنا

توقيع vip

التعديل الأخير تم بواسطة vip ; 2007-05-18 الساعة 03:50 PM.
vip غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2007-05-25, 04:52 PM   المشاركة رقم: 11
!! GoldeN BoY !!
مشرف سابق
 
الصورة الرمزية !! GoldeN BoY !!
 
تاريخ التسجيل: 2006-12-27
الدولة: مصـــــــ طنطا ــــر
العمر: 28
المشاركات: 436
التقييم: 16

!! GoldeN BoY !! is on a distinguished road

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى !! GoldeN BoY !! إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى !! GoldeN BoY !!


افتراضي

اميرة ولا يهمك وباذن الله ترجعى لينا ناجحة

تحياتى

عبدو عزام

توقيع !! GoldeN BoY !!


!! GoldeN BoY !! غير متصل   رد مع اقتباس

إضافة رد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
أجمل أمثلة الحضارة الإنسانية بنت الشام المنتدى العام 0 2010-04-11 02:12 PM
أكثر الأسئلة شيوعا ً في المقابلات الشخصيه ( بالانجليزي ) .. عاشق الايمان السيرة الذاتية CV والمقابلة الشخصية 1 2010-02-17 02:57 AM
Maher Zain - Palestine Will Be Free فلسطين سوف تحرر WebCraker مجلة الفيديو 2 2009-10-05 06:29 AM
شرح بعض سكيلز الاوروبي وطريقة اللعب فى سيلك روود قمر الليالى الألعـــــــــاب 1 2009-03-31 01:04 PM
|| مُبارَك إنْضِمَام la princesse لِلكـادِر الرِقابِي || SpAnKy قسم الاهداءات 4 2007-01-20 01:42 PM

Internal & External Links