إذا استفدت واعجبك الموقع لا تنسى سوى اعجبنى (Like) وارسل الصفحة لأصدقائك (Send)
حلال العقد منتدى خاص لحل مشاكل الاعضاء .. ادخل واقرا كيفية وضع مشكلتك لتجد الحل ان شاء الله


إضافة رد
قديم 2009-09-18, 01:22 AM   المشاركة رقم: 21
totaaaa
مشرف سابق
 
الصورة الرمزية totaaaa
 
تاريخ التسجيل: 2006-12-02
الدولة: مصر _القاهره
العمر: 29
المشاركات: 871
التقييم: 80

totaaaa will become famous soon enough



افتراضي

اقتباس:
انا بقه على طول نفسيتى تعبانه مع انى معنديش مشاكل فى البيت والحمد لله بيتنا مستقر بس مش عرفه اعمل ايه نفسيتى على طول من غير سبب بتعامل مع الناس بكل برائه ووضوح مبحبيش اجرح حد بس احيانا بتجرح مش عرفه اتعامل مع الناس ازاى
امممممممممممممم استقرار في البيت يبقي اكيد لازم يكون في استقرار فيكي في شخصيتك مش في نفسيتك
انتي تعبانه عشان انتي بتتعاملي زي الطفله ومش بتحبي تجرحي وبرغم كده بتتجرحي
خليكي زي ما انتي انتي اللي صح انتي كويسه طيبه وممكن تبقي من مميزاتك ودايما اتعاملي كويس عشان خاطر ربنا مش عشان خاطر انسان ابدا

اللي يجرحك سامحيه مصيره يوم ويتجرح نفس جرحك اللي جرحهولك المهم وده الأهم انك متجرحيش
وعلي رأي المثل "" بات مظلوم ومش تبات ظالم ""

عارفه في قصه كده كنت سمعتها
انسان مات ومش اتحاسب ودخل الجنه علطول اندهشت الملائكه وسألت رب العرش العظيم قالتله الأنسان ده راجل عادي بيصلي العادي وبيزكي عادي وبيعمل الخير زيه زي اي حد مش معقوله ميكنش عمل ذنوب خالص

رد ربنا عليهم وقالهم كان هذا الرجل كان يابت الليل وهو لا يحقد ولا يغل من احد ولا احد يحقد ويغل منه

شوفي بقي اذا الأنسان لو وسع صدره ده عند ربنا جاجه كبيره

تحياتي وليا عوده مره اخري

توقيع totaaaa


أخي وأختي الفاضله دعوا أعمالكم لله وقلبكم لله وحبكم لله فلن يبقي لكم في النهايه الأ الله وأعمالكم الصالحه وصلوا قبل أن يصلي عليكم

*********

أختي الحبيبه أجعلي جمال وجهك يظهر بماء وضوائك وأجعلي طريقك ينور بصلاتك وأجعلي رائحه فمك تتعطر بأفضل رائحه وانت ترددي القرآن.



totaaaa غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2009-09-18, 12:13 PM   المشاركة رقم: 22
ابن مصر
مشرف - حلال العقد
 
تاريخ التسجيل: 2007-01-15
الدولة: مصر ومقيم بالسعودية
العمر: 33
المشاركات: 1,470
التقييم: 483

ابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of light

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ابن مصر إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ابن مصر إرسال رسالة عبر Skype إلى ابن مصر


افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heroshima مشاهدة المشاركة
انا الأيام دي بترن في وداني كلمات أغنية خالد سليم ..عيش حب الناس وعيش تلقى الناس بيوت فاتحة قلوبها .. فووت حب ماتتنسيش وإزاي يا دنيا ما شفتكيش ومن النهارده ماعشتكيش انا كنت فين ومنين وليه وإزاي زماني ما حسكيش
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heroshima مشاهدة المشاركة

كل ما اسمع الكلمات دي بحس بإنتعاش داخلي بيخليني أستحمل أي شيئ مهما كانت صعوبته .. اللهم ارزقنا القناعة



اللهم ارزقنا القناعة فعلا بس من غير أغاني

يعني ممكن تحس الانتعاش واستحمال اي شئ مهما كانت صعوبته

لما نقرب من ربنا أكتر ونعبده حق عبادته

توقيع ابن مصر
متعــــة الحيـــــاة أن تفعـــــل شئ لـم يفعلــــــه أحد ولم يتوقعـــــه أحد
الموقع الرسمي لشبكة كفر عبد المؤمن
ابن مصر غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2009-09-18, 12:20 PM   المشاركة رقم: 23
ابن مصر
مشرف - حلال العقد
 
تاريخ التسجيل: 2007-01-15
الدولة: مصر ومقيم بالسعودية
العمر: 33
المشاركات: 1,470
التقييم: 483

ابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of light

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ابن مصر إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ابن مصر إرسال رسالة عبر Skype إلى ابن مصر


افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shosho مشاهدة المشاركة
>>>طق طق طق >> تطرق الباب
<< انا هنا اريد ان اكتب ما يكنه قلبي للعالم

.. اليكم ..

مرت ايام عصيبه

وهتز قلبي الحزين ينادني

لما هذه الغيبه..؟؟

الغيبه!!!!!؟؟؟

وظل الالم يصرخ وانا لا ابالي

لا اباااالي..؟؟

لان ليس لليد حيله

وان صرخت سيظل صوتي مزيف

والكل سوف يعاني

لا حرف ولا كلمه ولا جمله

سوف تغير الحاضر والماضي

لكن سوف يبقى جرح....

وسيظل العالم غافل وعاصي..

عاصي؟؟؟!!

سوف اريكم العالم يوما

واخبركم بان الزمن قد يئسى

لم يعدُ الصبر موجودا

ولا القلب يخلــــــــص حبـــا

قد علمت بان القلب قد يبسا

والدمع اصبح مجـــرد كذبـــــا

فقط هذا قليل ماجمعته في يوما

وماخفي كان اعظـــم ذنــبا

قد تاتي الريح لتمحيا القهرا

.وتجف بعدهـــــا الدمعـــــا

ولكن من سوف يحصدها

ويعينها على الخير دربــــا؟؟

هل لي بســـــــوال حــــقا؟؟

ام اني مجرد بائس حمقــى!!!!

لا استـــــــــحــق أي نبرا

وهذا قدر ضعيف قد اعطا

عجبا لكي تنصنعي حربا

وتوزعي في الروح الغضبا

وتعني الشر دوما

وهذا شعار العالم في غفلا

ساعدكم بأن اجد حلا..

وهذا ماكنت احلم به دوما

فقط انتظروني صبرا

ساحاول المستحيل لأصلا

لايوجد كلمة مستحيل في قاموسي

الا الامل والنصرا

....


في النهايه سوف تبقى هذه مجرد كلمات مبعثره في مذكراتي اردت ان ذكرها هنا




نتشرف بفضفضتك

لكن ألمح في كلماتك نبرات يأس من الزمن

فعيشيه كما هو بدون تكلف فالأمر اذن جدا بسيط ولا يحتاج الى تعقيد

وابتسمي للحياة فهي سبيلك للنجاة

وكوني دائمة الصلة بالله ، وستشعرين براحة نفسية لن تشعريها الا بهذا الأمر

توقيع ابن مصر
متعــــة الحيـــــاة أن تفعـــــل شئ لـم يفعلــــــه أحد ولم يتوقعـــــه أحد
الموقع الرسمي لشبكة كفر عبد المؤمن
ابن مصر غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2009-09-18, 12:22 PM   المشاركة رقم: 24
ابن مصر
مشرف - حلال العقد
 
تاريخ التسجيل: 2007-01-15
الدولة: مصر ومقيم بالسعودية
العمر: 33
المشاركات: 1,470
التقييم: 483

ابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of light

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ابن مصر إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ابن مصر إرسال رسالة عبر Skype إلى ابن مصر


افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة totaaaa مشاهدة المشاركة
موضوع جميل جدااا ومفيد اكتر يا ابن مصر
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة totaaaa مشاهدة المشاركة
وطبعا الي الأمام دائما
وانا معاك واسمحلي ان اشترك معاك في الرد علي أخواتنا الأعزاء



منوراني مشرفتنا القديرة بالموضوع وتاك يووور تايم >> بيعرف لغات !!


توقيع ابن مصر
متعــــة الحيـــــاة أن تفعـــــل شئ لـم يفعلــــــه أحد ولم يتوقعـــــه أحد
الموقع الرسمي لشبكة كفر عبد المؤمن
ابن مصر غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2009-09-18, 01:46 PM   المشاركة رقم: 25
Princess tears
ماسى
 
الصورة الرمزية Princess tears
 
تاريخ التسجيل: 2009-09-15
المشاركات: 222
التقييم: 108

Princess tears will become famous soon enoughPrincess tears will become famous soon enough



افتراضي

ميرسى جدا ياتوتا على ردك
بس المشكلة انى مش بقدر اغير نفسى الى حوالى بيقولوا انتى طيبة زيادة عن الازوم والطيبة دى ماتنفعشى فى الزمن دة
عيبى بثق فى الناس بسرعة انا عارفة ان دة غلط بس مش عارفة اغير من نفسى
ولالااسف فية ناس متستاهلشى الثقة دى
ورغم كدة خايفة من الناس وخايفة من الحب والجواز
حد يقولى اعمل فى نفسى اية

توقيع Princess tears يارب ان عظمت ذنوبى كثرة
فلقد علمت بان عفوك اعظم



Princess tears غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2009-09-18, 01:57 PM   المشاركة رقم: 26
ابن مصر
مشرف - حلال العقد
 
تاريخ التسجيل: 2007-01-15
الدولة: مصر ومقيم بالسعودية
العمر: 33
المشاركات: 1,470
التقييم: 483

ابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of light

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ابن مصر إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ابن مصر إرسال رسالة عبر Skype إلى ابن مصر


افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة princess tears مشاهدة المشاركة
ميرسى جدا ياتوتا على ردك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة princess tears مشاهدة المشاركة
بس المشكلة انى مش بقدر اغير نفسى الى حوالى بيقولوا انتى طيبة زيادة عن الازوم والطيبة دى ماتنفعشى فى الزمن دة
عيبى بثق فى الناس بسرعة انا عارفة ان دة غلط بس مش عارفة اغير من نفسى
ولالااسف فية ناس متستاهلشى الثقة دى
ورغم كدة خايفة من الناس وخايفة من الحب والجواز
حد يقولى اعمل فى نفسى اية

أهلين أختي أميرة الدموع

فك الله كربك وأزال همك وغمك ،،،

أختي الكريمة مهما حاول الأنسان أن يغير من طبعه ليرضي الناس

لن يغير ولن يرضي الناس

تعاملي أختي مع رب الناس ،،

ليس عيب ان تثق بالأخرين لكن لا تجعليها ثقة متناهية لا حدود لها

فأصابع اليد ليست متشابهه

وفي الحياة ما يدعو للتفاؤل والسعادة والحب

أنفضي عن ظهرك غبار التفكير والألم والحزن الذي ملأ جنبات حياتك

أنفضي الهم الذي تحمليه على عاتقيكي

الحب والزواج هي سنة كتبها الله لنا لكن في مواقعها السليمة بغير ما يغضب البارئ

ان تقدم اليكي من هو أهل الثقة والالتزام فاقبليه وتوكلي على الله

واحذري كل الحذر من الحب الموعود بأماني لن تحقق

بمعنى أن باب الزواج السليم هو باب البيت

ومن أرادك زوجة له فليتقدم لأهلك وليطلبك أمام الملأ ولا تصدقي كل من يوعد بالغد ويسوف

فهو ليس أهلاً لأن يكون زوجا لكي

أتمنى أكون أفدتك وبانتظار توتااااا ورأيها

ولكي تحيتي

توقيع ابن مصر
متعــــة الحيـــــاة أن تفعـــــل شئ لـم يفعلــــــه أحد ولم يتوقعـــــه أحد
الموقع الرسمي لشبكة كفر عبد المؤمن

التعديل الأخير تم بواسطة Sir.7amato ; 2009-09-18 الساعة 08:59 PM.
ابن مصر غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2009-09-18, 02:15 PM   المشاركة رقم: 27
Princess tears
ماسى
 
الصورة الرمزية Princess tears
 
تاريخ التسجيل: 2009-09-15
المشاركات: 222
التقييم: 108

Princess tears will become famous soon enoughPrincess tears will become famous soon enough



افتراضي

شكرا جدا ليك يابن مصر كلامك جميل جدا وشكرا على الرد

توقيع Princess tears يارب ان عظمت ذنوبى كثرة
فلقد علمت بان عفوك اعظم




التعديل الأخير تم بواسطة ابن مصر ; 2009-09-18 الساعة 06:48 PM.
Princess tears غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2009-09-19, 03:03 PM   المشاركة رقم: 28
Princess tears
ماسى
 
الصورة الرمزية Princess tears
 
تاريخ التسجيل: 2009-09-15
المشاركات: 222
التقييم: 108

Princess tears will become famous soon enoughPrincess tears will become famous soon enough



افتراضي

فعلا ميرسى ليك كتير يابن مصر كلامك اثر فيا كتير
انا انهاردة فرحانة جدا جدا ومش مخنوقة خالص خالص
وكل سنة وانت طيب

توقيع Princess tears يارب ان عظمت ذنوبى كثرة
فلقد علمت بان عفوك اعظم



Princess tears غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2009-09-19, 04:48 PM   المشاركة رقم: 29
AlSam3r
الدفاع الجوى
 
الصورة الرمزية AlSam3r
 
تاريخ التسجيل: 2009-04-29
الدولة: بين احرف كلماتى
العمر: 33
المشاركات: 1,956
التقييم: 172

AlSam3r has a spectacular aura aboutAlSam3r has a spectacular aura about

اوسمتي


إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى AlSam3r إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى AlSam3r إرسال رسالة عبر Skype إلى AlSam3r


افتراضي

الحمد لله انك مبسوطه
كل عام وانت طيب

توقيع AlSam3r

منتديات السامر
http://www.alsam3r.com/vb/index.php
تم النشر بتصريح من ادارة شبكة تيفا
AlSam3r غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2009-09-23, 02:11 AM   المشاركة رقم: 30
Princess tears
ماسى
 
الصورة الرمزية Princess tears
 
تاريخ التسجيل: 2009-09-15
المشاركات: 222
التقييم: 108

Princess tears will become famous soon enoughPrincess tears will become famous soon enough



افتراضي

مخنوقة ياجماعة حد يشوف لى حل
انا خلاص قربت افقد الامل فى كل حاجة قربت افقد الامل حتى فى نفسى
مشكلتى مش عارفة اتعامل مع الناس بطريقة صح بثق فى كل الناس
وللاسف اقرب الناس بيخونوا الثقة دى
تعبت من الناس كلها حتى اقربهم ليا اهم حاجة مصلحتهم
انا مش موجودة فى حساباتهم خالص
اهم حاجة عندهم ازاى يوصلوا للى هما عايزينة حتى لو على حسابى
وحساب مشاعرى
حاولت اعمل بكلامكوا بس للاسف الطبع غلاب
اهلى بيقولوا ان الطيبة فى الزمن دة ماتنفعشى
دة صح ولا لاء ؟
احنا كدة نبقى عايشين فى غابة
قولوا لى ثقتى فى الناس صح ولا غلط وانت كانت غلط امنع نفسى ازاى
قولوا لى الحب موجود ولا احنا فى عصر الحب فية مجرد ظل ومجرد كلام
قولوا لى الطيبة فعلا فى الزمن دة غيب ولا اية
قولوا لى العيب فينا ولا فى الدنيا

توقيع Princess tears يارب ان عظمت ذنوبى كثرة
فلقد علمت بان عفوك اعظم



Princess tears غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2009-09-23, 03:27 PM   المشاركة رقم: 31
ابن مصر
مشرف - حلال العقد
 
تاريخ التسجيل: 2007-01-15
الدولة: مصر ومقيم بالسعودية
العمر: 33
المشاركات: 1,470
التقييم: 483

ابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of light

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ابن مصر إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ابن مصر إرسال رسالة عبر Skype إلى ابن مصر


افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Princess tears مشاهدة المشاركة
مخنوقة ياجماعة حد يشوف لى حل
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Princess tears مشاهدة المشاركة
انا خلاص قربت افقد الامل فى كل حاجة قربت افقد الامل حتى فى نفسى
مشكلتى مش عارفة اتعامل مع الناس بطريقة صح بثق فى كل الناس
وللاسف اقرب الناس بيخونوا الثقة دى
تعبت من الناس كلها حتى اقربهم ليا اهم حاجة مصلحتهم
انا مش موجودة فى حساباتهم خالص
اهم حاجة عندهم ازاى يوصلوا للى هما عايزينة حتى لو على حسابى
وحساب مشاعرى
حاولت اعمل بكلامكوا بس للاسف الطبع غلاب
اهلى بيقولوا ان الطيبة فى الزمن دة ماتنفعشى
دة صح ولا لاء ؟
احنا كدة نبقى عايشين فى غابة
قولوا لى ثقتى فى الناس صح ولا غلط وانت كانت غلط امنع نفسى ازاى
قولوا لى الحب موجود ولا احنا فى عصر الحب فية مجرد ظل ومجرد كلام
قولوا لى الطيبة فعلا فى الزمن دة غيب ولا اية
قولوا لى العيب فينا ولا فى الدنيا



الحل الشافي أن نسمع مشكلتك بالكامل

الكلام العام الأن لن يفيدك

اضغطي على الرابط التالي واكتبي مشكلتك باستفاضه

وان شاء الله تجدي ما يسرك

فلدينا الحلول لجميع المشاكل بمشيئة الله

اضغطي هنا



توقيع ابن مصر
متعــــة الحيـــــاة أن تفعـــــل شئ لـم يفعلــــــه أحد ولم يتوقعـــــه أحد
الموقع الرسمي لشبكة كفر عبد المؤمن
ابن مصر غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2010-01-02, 01:04 PM   المشاركة رقم: 32
ابن مصر
مشرف - حلال العقد
 
تاريخ التسجيل: 2007-01-15
الدولة: مصر ومقيم بالسعودية
العمر: 33
المشاركات: 1,470
التقييم: 483

ابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of light

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ابن مصر إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ابن مصر إرسال رسالة عبر Skype إلى ابن مصر


افتراضي

up...............

توقيع ابن مصر
متعــــة الحيـــــاة أن تفعـــــل شئ لـم يفعلــــــه أحد ولم يتوقعـــــه أحد
الموقع الرسمي لشبكة كفر عبد المؤمن
ابن مصر غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2010-01-02, 03:25 PM   المشاركة رقم: 33
ملكة الرحمه
الدفاع الجوى
 
الصورة الرمزية ملكة الرحمه
 
تاريخ التسجيل: 2009-02-02
الدولة: بلد وقعت قريب
العمر: 25
المشاركات: 1,694
التقييم: 720

ملكة الرحمه is a splendid one to beholdملكة الرحمه is a splendid one to beholdملكة الرحمه is a splendid one to beholdملكة الرحمه is a splendid one to beholdملكة الرحمه is a splendid one to beholdملكة الرحمه is a splendid one to beholdملكة الرحمه is a splendid one to behold



افتراضي

مشكلتى بقى انى مبتسمه علطول
وكل الى بيكلمنى بينتقدنى فى ابتسامتى الدايمه
وانى بحاول مخليش حاجه تأثر على مزاجى
ومش عارفه اكشر يزعلوا
ابتسم واضحك واهزر مش عاجبهم
لدرجه انى معدش عارفه اعمل ايه

توقيع ملكة الرحمه


ملكة الرحمه غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2010-01-02, 04:06 PM   المشاركة رقم: 34
ابن مصر
مشرف - حلال العقد
 
تاريخ التسجيل: 2007-01-15
الدولة: مصر ومقيم بالسعودية
العمر: 33
المشاركات: 1,470
التقييم: 483

ابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of light

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ابن مصر إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ابن مصر إرسال رسالة عبر Skype إلى ابن مصر


افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملكة الرحمه مشاهدة المشاركة
مشكلتى بقى انى مبتسمه علطول
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملكة الرحمه مشاهدة المشاركة
وكل الى بيكلمنى بينتقدنى فى ابتسامتى الدايمه
وانى بحاول مخليش حاجه تأثر على مزاجى
ومش عارفه اكشر يزعلوا
ابتسم واضحك واهزر مش عاجبهم
لدرجه انى معدش عارفه اعمل ايه



استمري على ابتسامتك لكن انتبهي لنقطتين

اوعي تخلي ابتسامتك دي تظهر بشكل أو بأخر أنها للفت انتباه الآخرين

اوعى تكون ابتسامتك سخرية من الأخرين

غير كده ابتسمي وخدي راحتك

حد طايل يبتسم في الزمن ده

توقيع ابن مصر
متعــــة الحيـــــاة أن تفعـــــل شئ لـم يفعلــــــه أحد ولم يتوقعـــــه أحد
الموقع الرسمي لشبكة كفر عبد المؤمن
ابن مصر غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2010-01-02, 04:08 PM   المشاركة رقم: 35
ملكة الرحمه
الدفاع الجوى
 
الصورة الرمزية ملكة الرحمه
 
تاريخ التسجيل: 2009-02-02
الدولة: بلد وقعت قريب
العمر: 25
المشاركات: 1,694
التقييم: 720

ملكة الرحمه is a splendid one to beholdملكة الرحمه is a splendid one to beholdملكة الرحمه is a splendid one to beholdملكة الرحمه is a splendid one to beholdملكة الرحمه is a splendid one to beholdملكة الرحمه is a splendid one to beholdملكة الرحمه is a splendid one to behold



افتراضي

اقتباس:
اوعي تخلي ابتسامتك دي تظهر بشكل أو بأخر أنها للفت انتباه الآخرين

اوعى تكون ابتسامتك سخرية من الأخرين
انا بجد يعنى ابتسامتى دى عمرها ماكانت بغرض
ولا اى حاجه
حتى انا لما اتجعز بتقلب معايا بهستريه ضحك
شكرا ابن مصر على ردك


توقيع ملكة الرحمه


ملكة الرحمه غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2010-01-02, 04:12 PM   المشاركة رقم: 36
ابن مصر
مشرف - حلال العقد
 
تاريخ التسجيل: 2007-01-15
الدولة: مصر ومقيم بالسعودية
العمر: 33
المشاركات: 1,470
التقييم: 483

ابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of light

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ابن مصر إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ابن مصر إرسال رسالة عبر Skype إلى ابن مصر


افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملكة الرحمه مشاهدة المشاركة
انا بجد يعنى ابتسامتى دى عمرها ماكانت بغرض
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملكة الرحمه مشاهدة المشاركة
ولا اى حاجه
حتى انا لما اتجعز بتقلب معايا بهستريه ضحك
شكرا ابن مصر على ردك



تمام كده واستمري على ابتسامتك

واضحكي للدنيا تضحكلك

توقيع ابن مصر
متعــــة الحيـــــاة أن تفعـــــل شئ لـم يفعلــــــه أحد ولم يتوقعـــــه أحد
الموقع الرسمي لشبكة كفر عبد المؤمن
ابن مصر غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2010-03-28, 11:25 AM   المشاركة رقم: 37
ابن مصر
مشرف - حلال العقد
 
تاريخ التسجيل: 2007-01-15
الدولة: مصر ومقيم بالسعودية
العمر: 33
المشاركات: 1,470
التقييم: 483

ابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of light

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ابن مصر إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ابن مصر إرسال رسالة عبر Skype إلى ابن مصر


افتراضي

حينما تغلق في وجهك كل الأبواب

فاستغفر الله ، فستفتح لك الأبواب

بأذن الله

توقيع ابن مصر
متعــــة الحيـــــاة أن تفعـــــل شئ لـم يفعلــــــه أحد ولم يتوقعـــــه أحد
الموقع الرسمي لشبكة كفر عبد المؤمن
ابن مصر غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2010-03-28, 11:42 PM   المشاركة رقم: 38
ابن مصر
مشرف - حلال العقد
 
تاريخ التسجيل: 2007-01-15
الدولة: مصر ومقيم بالسعودية
العمر: 33
المشاركات: 1,470
التقييم: 483

ابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of lightابن مصر is a glorious beacon of light

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ابن مصر إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ابن مصر إرسال رسالة عبر Skype إلى ابن مصر


افتراضي

بعض الأحيان تبحث عن من تفضفض له فلا تجد الا شخصين فقط هم الموافقين

وسيسمعوك بانصات تام

مخدتك أو الحائط قبل نومك بدقائق

توقيع ابن مصر
متعــــة الحيـــــاة أن تفعـــــل شئ لـم يفعلــــــه أحد ولم يتوقعـــــه أحد
الموقع الرسمي لشبكة كفر عبد المؤمن
ابن مصر غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2010-03-29, 10:05 PM   المشاركة رقم: 39
سندريلا
مشرف سابق
 
الصورة الرمزية سندريلا
 
تاريخ التسجيل: 2009-08-03
الدولة: المنصوره
المشاركات: 1,506
التقييم: 164

سندريلا has a spectacular aura aboutسندريلا has a spectacular aura about



افتراضي

انا بقي اعاني من عدم ثقتي في الاخرين

وانت عارف اني اتخانقت مع صحبتي وتقريبا مش هلاقي زيها تاني
وNo comment

توقيع سندريلا


TefaNeT Uploaders Team
إذا الـمـرء لايــرعـاك الا تـكــلـفـا .... فـدعـه ولا تــكثـرعليه التأسفا

**********


ففي الناس أبدال وفي الترك راحة .... وفي القلب صبر للحبيب ولو جفـا
سندريلا غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 2010-03-31, 01:59 AM   المشاركة رقم: 40
AlSam3r
الدفاع الجوى
 
الصورة الرمزية AlSam3r
 
تاريخ التسجيل: 2009-04-29
الدولة: بين احرف كلماتى
العمر: 33
المشاركات: 1,956
التقييم: 172

AlSam3r has a spectacular aura aboutAlSam3r has a spectacular aura about

اوسمتي


إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى AlSam3r إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى AlSam3r إرسال رسالة عبر Skype إلى AlSam3r


افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملكة الرحمه مشاهدة المشاركة
انا بجد يعنى ابتسامتى دى عمرها ماكانت بغرض
ولا اى حاجه
حتى انا لما اتجعز بتقلب معايا بهستريه ضحك
شكرا ابن مصر على ردك
وامته يكون للابتسامة حدود اكيد فيه اوقات كتير بتضحكى ويكون السبب غير مبرر
على كده بقى ياملكة لو حد مجروح برضه هتضحكى فى وشه
وهيقابل ابتسامتك دى بايه
اكيد هيحس انك بتسخرى منه

توقيع AlSam3r

منتديات السامر
http://www.alsam3r.com/vb/index.php
تم النشر بتصريح من ادارة شبكة تيفا
AlSam3r غير متصل   رد مع اقتباس

إضافة رد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الانتحار هو الحل .. اقتلني يا سليم اقتلني! عاشق الايمان المنتدى العام 0 2010-06-16 05:28 PM
مسجات الحب والعشق لأفضل منتدي jaguar88 Mobile Android Iphone Blackberry 5 2010-05-19 05:24 PM
بعد إذن manshhooo باقى رواية حسناء القطار محمد عاشور القصص والروايات 6 2009-04-13 10:37 PM
بشروه انى ابرحل ...................قصة تستحق القراءة ملكة الرومنسية القصص والروايات 5 2008-11-22 01:14 AM
جروحي تنزف احزاني السلمان القصص والروايات 2 2008-10-03 05:05 PM

Internal & External Links