إذا استفدت واعجبك الموقع لا تنسى سوى اعجبنى (Like) وارسل الصفحة لأصدقائك (Send)
عرض النتائج 1 إلى 25 من 386
استغرق البحث 0.18 ثواني.
البحث: المشاركات بواسطة: heroshima
المنتدى: مجلة الفيديو 2010-08-25, 02:54 PM
مشاركات: 4
المشاهدات: 1,647
أرسلت بواسطة heroshima
ههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههه
المنتدى: مجلة الفيديو 2010-08-25, 07:24 AM
مشاركات: 4
المشاهدات: 1,647
أرسلت بواسطة heroshima
اطول ثعبان في العالم يتكلم

سبحان الله .. اسمع وعلى الصوت لتسمع نظرا لعدم جودة المشهد

المنتدى: فيديو رياضى 2010-08-20, 11:34 AM
مشاركات: 9
المشاهدات: 2,729
أرسلت بواسطة heroshima
يا عم مجدي روح العب في جنب .... مصر كلها عارفة...

يا عم مجدي روح العب في جنب .... مصر كلها عارفة ازاي كان الحكم غبي ... اي كورة في الــ18 بتاعة الشبيبة كانت فاول اقل لمسة فاول دا فضلا عن عن عدم احتساب 6 دقايق كاملة


احنا خلاص يعني وصل بينا...
المنتدى: منتدى الرياضة 2010-08-17, 08:04 PM
مشاركات: 34
المشاهدات: 5,169
أرسلت بواسطة heroshima
للأسف لم يعد في جمهورية مصر العربية رجل صاحب قرار...

للأسف لم يعد في جمهورية مصر العربية رجل صاحب قرار يستطيع ان يدافع عنها .. أين وزارة الخارجية .. أين الدبلوماسية المصرية .. أين الكوماندوز المصري ..

انظروا للرئيس الراحل محمد أنور السادات آخر...
المنتدى: فيديو رياضى 2010-08-17, 07:56 PM
مشاركات: 9
المشاهدات: 2,729
أرسلت بواسطة heroshima
ماشي يا عم ماندوز بلاش كلمة مجزرة بس أنا متاكد...

ماشي يا عم ماندوز بلاش كلمة مجزرة بس أنا متاكد مليون في المية ان احنا لو لعبنا كورة مع منتخب اسرائيل في تل ابيب ( ودا مستحيل طبعا ) مفيش حد هيقدر يلمسنا بس احنا نحب نتهان في بلادنا العربية...
المنتدى: فيديو رياضى 2010-08-17, 06:16 AM
مشاركات: 9
المشاهدات: 2,729
أرسلت بواسطة heroshima
المنتدى: شبــــــــكات 2010-07-24, 11:28 AM
مشاركات: 8
المشاهدات: 3,274
أرسلت بواسطة heroshima
Talking ثانكس يا غااااااااااااالي :048::048::048::048:

ثانكس يا غااااااااااااالي
:048::048::048::048:
المنتدى: المنتدى الأدبى 2010-07-19, 08:16 AM
مشاركات: 5
المشاهدات: 1,321
أرسلت بواسطة heroshima
جاااااااااااااااااااااامدة اوي :thumb:

جاااااااااااااااااااااامدة اوي :thumb:
المنتدى: قضايا وحوارات 2010-07-02, 04:59 PM
مشاركات: 1
المشاهدات: 829
أرسلت بواسطة heroshima
Only Here فن الإستفزاز

فن الاستفزاز

لما تكون راكب مواصلات وواحد يقعد يتكلم في الموبايل طول الطريق او يشغل اغاني بصوت عالي اوي

لما يكون تحت بيتك نجار ولا ميكانيكي ويفضل شغال لحد الساعة 12

لما تكون قاعد في مطعم...
المنتدى: مجلة الصور 2010-07-01, 06:29 PM
مشاركات: 6
المشاهدات: 1,538
أرسلت بواسطة heroshima
السجل المدني راعي التعقيد والروتين في مصر

السجل المدني راعي التعقيد والروتين في مصر
المنتدى: الأخبار اليومية 2010-06-18, 10:42 AM
مشاركات: 12
المشاهدات: 3,240
أرسلت بواسطة heroshima
عموما ربنا يكون في عون طلبتنا مع اني شايف ان...

عموما ربنا يكون في عون طلبتنا مع اني شايف ان الامتحان لما ييجي صعب او في كام جزئية مخصصة للطالب الممتاز دي ميزة ودا اكيد هيبرز الكفاءات اللي تستحق تدخل كليات قمة بحق وحقيقي مش الطلبة اللي اقصى...
المنتدى: الأخبار اليومية 2010-06-16, 07:13 AM
مشاركات: 12
المشاهدات: 3,240
أرسلت بواسطة heroshima
طبعا المعتاد ... حتى لو كانت الاجابات مكتوبة في...

طبعا المعتاد ... حتى لو كانت الاجابات مكتوبة في الامتحان هيطلعوا يقولوا الامتحان صعب :017:

انا شفت الامتحان وكان فعلا في درجة من الصعوبة بس مش للدرجة اللي بيتكلم الناس عنها يعني مثلا لو الامتحان...
المنتدى: مجلة الصور 2010-05-07, 08:18 AM
مشاركات: 3
المشاهدات: 1,643
أرسلت بواسطة heroshima
ثانكس سمو الاحساس بس فعلا صورة مصر غريبة شوية...

ثانكس سمو الاحساس بس فعلا صورة مصر غريبة شوية :thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:
المنتدى: مجلة الصور 2010-05-05, 05:45 PM
مشاركات: 3
المشاهدات: 1,643
أرسلت بواسطة heroshima
المنتدى: أخبار التكنولوجيا والانترنت 2010-04-01, 04:52 PM
مشاركات: 1
المشاهدات: 1,079
أرسلت بواسطة heroshima
مسخرة وقلة ادب .. ايه ذنب الراجل الحرفي اللي...

مسخرة وقلة ادب .. ايه ذنب الراجل الحرفي اللي اشترى موبايل على قد فلوسه يمشي بيه حاله وايه ذنب اي مواطن اشترى منتج صيني ... وازاي حكومتنا الواعية مافكرتش في النتائج الوخيمة لاغراق السوق المصري...
المنتدى: Mobile Android Iphone Blackberry 2010-03-30, 07:31 PM
مشاركات: 1
المشاهدات: 1,256
أرسلت بواسطة heroshima
Hyafology Science

Hyafology Science
المنتدى: الأخبار اليومية 2010-03-30, 07:29 PM
مشاركات: 16
المشاهدات: 2,105
أرسلت بواسطة heroshima
دا بقى اسمه التخلف المصري في أسمى حالاته ...

دا بقى اسمه التخلف المصري في أسمى حالاته
:18::18::18::18::18::18:
المنتدى: المنتدى العام 2010-03-23, 05:18 PM
مشاركات: 2
المشاهدات: 890
أرسلت بواسطة heroshima
يا سيدي بالله عليك انا اتعميت .. علشان خاطري كبر...

يا سيدي بالله عليك انا اتعميت .. علشان خاطري كبر الخط شوية
المنتدى: الأخبار اليومية 2010-03-19, 11:23 AM
مشاركات: 1
المشاهدات: 843
أرسلت بواسطة heroshima
هقول ايه غير المثل المصري اللي بيقول : أعفن...

هقول ايه غير المثل المصري اللي بيقول :

أعفن ناس في أطهر أرض
المنتدى: منتدى الرياضة 2010-03-19, 10:57 AM
مشاركات: 54
المشاهدات: 5,643
أرسلت بواسطة heroshima
اخيرا ارتحنا منه .. ودي اخرة كل ظالم وإن شاء الله...

اخيرا ارتحنا منه .. ودي اخرة كل ظالم وإن شاء الله هتلف الدايرة على مرتضى وينتهي زي ما شوبير انتهى
المنتدى: المنتدى الاسلامى 2010-03-19, 10:50 AM
مشاركات: 0
المشاهدات: 572
أرسلت بواسطة heroshima
Love أحـــــــــــيوهااااااا

قال الإمام أحمد رحمه الله :
إني لأرى الرجل يحيي شيئا من السنة فأفرح به



...
المنتدى: فرفشة 2010-03-19, 10:13 AM
مشاركات: 1
المشاهدات: 713
أرسلت بواسطة heroshima
كن مثل هذا الشخصتعرفون من هذا الشخص ؟

تعرفون من هذا الشخص ؟

ما الذي عمله في حياته ؟

وكيف خطط وما كان دوره ؟

أتعرفون هذا ما يمثل وما كان مبدأه ؟
...
المنتدى: :))--! نكت !--((: 2010-03-10, 06:00 PM
مشاركات: 0
المشاهدات: 1,733
أرسلت بواسطة heroshima
سيارة مصرية 100%

مواصفات السيّارة المصرية



يرى البعض انه في حالة ازدهار سوق السيارات في مصر يمكن ان تصبح مصر متحكمه في
مواصفات السيارات الي تدخل الي اراضيها مثل الخليج فالشركات تقوم بعمل سيارات
مكتوب عليها...
المنتدى: صور سياحية 2010-02-15, 10:04 AM
مشاركات: 1
المشاهدات: 1,078
أرسلت بواسطة heroshima
New3 رسومات خيال على الجدار الاسرائيلي

تم رسم تلك الرسومات على الجدار الفاصل الاسرائيلي







المنتدى: البعد الثلاثى 2010-02-13, 09:53 AM
مشاركات: 12
المشاهدات: 5,991
أرسلت بواسطة heroshima
يا عم اصلا مفيييييييييييييش صور

يا عم اصلا مفيييييييييييييش صور
عرض النتائج 1 إلى 25 من 386

 
الانتقال السريع
Internal & External Links

الساعة الآن 03:38 PM..

آخر المواضيع

المواضيع الساخنة

أكثر المواضيع مشاهدة