إذا استفدت واعجبك الموقع لا تنسى سوى اعجبنى (Like) وارسل الصفحة لأصدقائك (Send)
الألعـــــــــاب Red Alert,Medal Of Honour,GunBound,Call Of duty,NFS,Fifa 2006,Hit man,GTA,IGI,Fifa street

مشكلة كبيرة في كونتر سترايك سورس 1.6

بسم الله الرحمن الرحيم انا عندي مشكلة في لعبة Counter-Strike Source اصدار 1.6 كل ما احاول ادخل اي سيرفر اونلاين يقولي : (( بالصور )) 1 .

قديم   المشاركة رقم: 1
lewo nardo rewo
شخصية - هـامة

الصورة الرمزية lewo nardo rewo

lewo nardo rewo is a glorious beacon of lightlewo nardo rewo is a glorious beacon of lightlewo nardo rewo is a glorious beacon of lightlewo nardo rewo is a glorious beacon of lightlewo nardo rewo is a glorious beacon of light

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى lewo nardo rewo

افتراضي مشكلة كبيرة في كونتر سترايك سورس 1.6

بسم الله الرحمن الرحيم

انا عندي مشكلة في لعبة Counter-Strike Source اصدار 1.6

كل ما احاول ادخل اي سيرفر اونلاين يقولي : (( بالصور ))

1 . انا مش عارف دا تحذير و لا اية ؟ اصل انا اول مرة العبها ... مشكلة كبيرة في كونتر سترايك سورس 1.6 001.gif

مشكلة كبيرة في كونتر سترايك سورس 1.6 112.png

2 . الشاشة الرئيسية ، هضغط على Find Server ... مشكلة كبيرة في كونتر سترايك سورس 1.6 sm163.gif

مشكلة كبيرة في كونتر سترايك سورس 1.6 312.jpg

3 . دي قائمة السيرفرات الموجودة ،، هحاول الدخول الى اي واحد ... مشكلة كبيرة في كونتر سترايك سورس 1.6 sm105.gif

مشكلة كبيرة في كونتر سترايك سورس 1.6 210.png

4 . هي دي المشكلة ... ممكن حل ؟؟ انا مش عارف اية دا ... مشكلة كبيرة في كونتر سترايك سورس 1.6 sm100.gif مشكلة كبيرة في كونتر سترايك سورس 1.6 sm89.gif

مشكلة كبيرة في كونتر سترايك سورس 1.6 411.png

... شكرا جزيلا لكل من حاول حل المشكلة ... مشكلة كبيرة في كونتر سترايك سورس 1.6 boxing.gif

ملاحظة :: زي ما قولت دي اول مرة العبها عشان كدة معرفش حاجة فيها ::

la;gm ;fdvm td ;,kjv sjvhd; s,vs 1>6

lewo nardo rewo غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 2
عبدالرحمن م
عضوية الإمتياز

الصورة الرمزية عبدالرحمن م

عبدالرحمن م has a reputation beyond reputeعبدالرحمن م has a reputation beyond reputeعبدالرحمن م has a reputation beyond reputeعبدالرحمن م has a reputation beyond reputeعبدالرحمن م has a reputation beyond reputeعبدالرحمن م has a reputation beyond reputeعبدالرحمن م has a reputation beyond reputeعبدالرحمن م has a reputation beyond reputeعبدالرحمن م has a reputation beyond reputeعبدالرحمن م has a reputation beyond reputeعبدالرحمن م has a reputation beyond repute

مش عارف يا ليو أصلى ما جربتهاش قبل كده لكن أتمنى ان حد يقولك ايه الحل
عبدالرحمن م غير متصل   رد مع اقتباس