إذا استفدت واعجبك الموقع لا تنسى سوى اعجبنى (Like) وارسل الصفحة لأصدقائك (Send)

الكلام اللى بابا وماما مش بيقولو غيره

انت فاكرنا لاقين الفلوس ديـــ في الشارع . ما تتكلمش بصوت عالي في الحمام .

إضافة رد
قديم   المشاركة رقم: 1
tota
عضو شرف
 
الصورة الرمزية tota
 
تاريخ التسجيل: 2006-07-30
الدولة: Alexandria, Egypt
العمر: 34
المشاركات: 429
التقييم: 10

tota is on a distinguished road



Messenger3 الكلام اللى بابا وماما مش بيقولو غيره


انت فاكرنا لاقين الفلوس ديـــ في الشارع .





ما تتكلمش بصوت عالي في الحمام .





والله ما انت فالح .. وادي دقني أهه .






ما تنمش غير لما تغسل سنانك .







ما تلزقش في التلفزيون كده .. نظرك هيضيع .










سلم على عمك كويس يا ولد .









يا ابني محدش هينفعك .











ما تطلعش ايدك من الشباك .












قصة الغريق الكاذب اللي كل مره يقول الحقوني ... لحد ما غرق بجد .











ربنا يرزقك بعيل يوريك اللي ورتهوني .









ما تطلعش على الملايه النظيفه و رجليك متوسخه كده .











نسيت تشرب ؟ نسيت تاكل ؟ نسيت تاخد المصروف ؟ نسيت تعكنن عليا و على امك ؟













طلع ايدك من جيبك و انت بتكلمني .











ايه الا مبالاه و الاستهتار اللي انت



عايش فيهم دول .











قوم اقرا لك كلمتين ينفعوك .











وطي المدعوق ده شويه .











انت فاكرنا نايمين على ودانا ؟










يا ابني انت مسطول ولا ايه ؟













ما تلبسش القميص على اللحم زي العيال الصايعه .













بلاش أكل بره .











كلمنا لما توصل .










عيـــب ... لازم تحترم اللي أكبر منك .












لو شفت خناقه ما لكش دعوة بيها .













لازم تأكل سلطه .










اوعى تكدب عليا كده تاني مرره .











اوعى حد غريب يديلك حاجه تاكلها و تشربها و تاخدها منه .











يا ابني كلم خالتك العيانه اسأل عليها .











بلاش لعب في الشارع .











ما تعليش صوتك .











وانت فاكر احنا مستنيين منك حاجه .











المسلسل مش هينفعك ...قوم .













ما تقعدش قدام المروحه وانت مستحمي .











كفايه رغي في التليفونات .










بلاش وقفة الشبابيك و البلكونات .









اوعى تقول لحد هات لي حاجة .











كل على مهلك .. وامضغ كويس ... وما تكلش


وانت واقف .. وكل من قدامك ما تحفش .









اطفي التلفزيون وقوم ذاكر . أو اطفي التلفزيون و خش اوضتك .











ربنا يهديك ربنا يهديك ... وأحيانا .. انك لا تهدي من أحببت .











صليت العصر ؟!











ما تمشيش حافي في السقعة دي












ما فيش مذاكرة على المزيكا .. أو .. بتذاكر إزاي و البتاع ده شغال جنبك



افرد ظهرك .



ما تتأخرش بعد المدرسه و تقعد تصيع مع أصحابك .



بص كويس و انت بتعدي الشارع .








ومالها الكتب بتاعة الوزاره ؟!




اللي بيشيل قربه مخرومة بتخر عليه لوحده ..








لو مش فاهم حاجه ارفع ايدك و قول للأستاذ مش فاهم .. متتكسفش .










تقعد في أول صف قدام السبوره .







ما تردش عليا .









مش عايز اسمع صوت .














مالكش دعوة بالسياسة .. وماتمشيش في مظاهرات .











التهديدات المخيفة شكلا و الكارتونية مضمونا : مثل: هأقطم رقبتك أو هأقطع



ايدك أو هأقطع لك لسانك أو هأدبحك دبح .








و أخيرا ::








ضرب







*************************
*************

وعلى رأى المثل













زفة بالتار ولاقاعدة ابويا وامى فى الدار










منقووول



hg;ghl hggn fhfh ,lhlh la fdr,g, ydvi

tota غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 2
tota
عضو شرف
 
الصورة الرمزية tota
 
تاريخ التسجيل: 2006-07-30
الدولة: Alexandria, Egypt
العمر: 34
المشاركات: 429
التقييم: 10

tota is on a distinguished road



Messenger3

على فكرة أنا مش بقول كدة عشان إنى مستهترة بالكلام دة


والله بيكون عندهم حق فى أغلب كلامهم

صح ولا أية ؟؟؟
tota غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 3
3aShe2
مشرف عام
 
الصورة الرمزية 3aShe2
 
تاريخ التسجيل: 2006-11-06
الدولة: Egypt - Mansoura
العمر: 31
المشاركات: 2,197
التقييم: 611

3aShe2 is a name known to all3aShe2 is a name known to all3aShe2 is a name known to all3aShe2 is a name known to all3aShe2 is a name known to all3aShe2 is a name known to all

إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى 3aShe2


افتراضي

ههههههههههههههه

حلو اوى يا توتا

بس انتى نسيتى الجملة المشهورة


"( احنا شقينا وتعبنا وربناك وخليناك زى الــــــ .... )


بس المهم انه كله بيكون لمصلحتنا

بس ببقى مخنوق مش عارف ليه
3aShe2 غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 4
tota
عضو شرف
 
الصورة الرمزية tota
 
تاريخ التسجيل: 2006-07-30
الدولة: Alexandria, Egypt
العمر: 34
المشاركات: 429
التقييم: 10

tota is on a distinguished road



Messenger3

أنا اقولك لية علشان لما بنأخد النصيحة منهم بنحس انهم يعنى كأننا صغييريين وهما كبار وعارفين مصلحتنا ونحس اننا مشيين برأيهم وبدماغهم وأحنا اتعدمت شخصيتنا



فبنحب نتعمل عليهم هههههههههههه



مع أننا لو سمعناها من حد من أصحابنا بنكون أية هنموت من الفرحة



دة احنا علينا شوية حاجات والله عايزيين نضرب بالنار




ههههههههههه
tota غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 5
vip
°™(مــصـرى وافتخر)™°
 
الصورة الرمزية vip
 
تاريخ التسجيل: 2006-11-15
الدولة: EGYPT: U.A.E
المشاركات: 1,930
التقييم: 85

vip will become famous soon enough

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى vip إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى vip


افتراضي

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


والله تمام جدا الواحد سمع الكلام ده لما زهق


بقت الوقتى اسطوانه محفوظه


بس بيبقى تقيل جداااااااااا


اشكرك على احضار الموضوع الجميل ده
vip غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 6
la princesse
مشرفة عامة
 
الصورة الرمزية la princesse
 
تاريخ التسجيل: 2006-09-29
الدولة: أرض الكنانة
العمر: 34
المشاركات: 2,027
التقييم: 802

la princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to beholdla princesse is a splendid one to behold



افتراضي

هههههههههههههههههه
هخلى فجر تروح تفتن عليكى يا توتا
la princesse غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 7
FREEDOM
مشرف سابق
 
الصورة الرمزية FREEDOM
 
تاريخ التسجيل: 2006-10-08
الدولة: مصر_ المنصورة
المشاركات: 863
التقييم: 35

FREEDOM is on a distinguished road

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى FREEDOM إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى FREEDOM


افتراضي

مبلاش يا امير ة مهما كانت توتا دى

مننا وعلينا مينفعش يجرلها حاجة بسببنا

شكرا يا توتا على موضوعك وانتى قلتى كل حاجة

انا مش هاقدر اقول حاجة بعد كدة
FREEDOM غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 8
tota
عضو شرف
 
الصورة الرمزية tota
 
تاريخ التسجيل: 2006-07-30
الدولة: Alexandria, Egypt
العمر: 34
المشاركات: 429
التقييم: 10

tota is on a distinguished road



Messenger3

ههههههههههههههههه

لية كدة يا la princesse بس

حاسة والله إنى بحبك من غير مااكلمك أو حتى اتعرف عليك



كدة ناويين انى اتشنق بسببكم

هههههههههههههه


لا لا لا

مش هينفع كدة

ربنا يبارك لك يادموع



عشان أنت لحقت la princesse فى الوقت المناسب
tota غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 9
Muhamed
شخصية هامة
 
الصورة الرمزية Muhamed
 
تاريخ التسجيل: 2006-09-20
الدولة: مصر ام الدنيا
المشاركات: 4,886
التقييم: 1049

Muhamed has much to be proud ofMuhamed has much to be proud ofMuhamed has much to be proud ofMuhamed has much to be proud ofMuhamed has much to be proud ofMuhamed has much to be proud ofMuhamed has much to be proud ofMuhamed has much to be proud of





Talking

اقتباس:
لية كدة يا la princesse بس

حاسة والله إنى بحبك من غير مااكلمك أو حتى اتعرف عليك



لاول مره احسساك يخيب




كمان يا توتا متنسيش


انتى معايا فى تحالف والاستازه فى تحالف مع العفريته التانيه
Muhamed غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 10
tota
عضو شرف
 
الصورة الرمزية tota
 
تاريخ التسجيل: 2006-07-30
الدولة: Alexandria, Egypt
العمر: 34
المشاركات: 429
التقييم: 10

tota is on a distinguished road



Messenger3

هههههههههههههههههه

ماشى يامندوووووووز


بس والله حاسة إن la princesse طيبة
tota غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 11
عاشق فلسطين
عضو شرف
 
الصورة الرمزية عاشق فلسطين
 
تاريخ التسجيل: 2006-12-02
الدولة: فــــــــــلــــــــــســــــــــطــــــــــيــــــــــن
العمر: 30
المشاركات: 661
التقييم: 26

عاشق فلسطين is on a distinguished road

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى عاشق فلسطين


افتراضي

هههههههههههههههههههه


موضوع ممتاز وجميل

الى الامام
عاشق فلسطين غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 12
tota
عضو شرف
 
الصورة الرمزية tota
 
تاريخ التسجيل: 2006-07-30
الدولة: Alexandria, Egypt
العمر: 34
المشاركات: 429
التقييم: 10

tota is on a distinguished road



Messenger3

شكراً عاشق فلسطين

tota غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 13
Muhamed
شخصية هامة
 
الصورة الرمزية Muhamed
 
تاريخ التسجيل: 2006-09-20
الدولة: مصر ام الدنيا
المشاركات: 4,886
التقييم: 1049

Muhamed has much to be proud ofMuhamed has much to be proud ofMuhamed has much to be proud ofMuhamed has much to be proud ofMuhamed has much to be proud ofMuhamed has much to be proud ofMuhamed has much to be proud ofMuhamed has much to be proud of





افتراضي

اقتباس:
بس والله حاسة إن la princesse طيبة

لو هيا طيبه يبقى فجر ملاك بقه
Muhamed غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 14
MafiawwY
Designer
 
الصورة الرمزية MafiawwY
 
تاريخ التسجيل: 2006-07-26
الدولة: Egypt
المشاركات: 2,692
التقييم: 728

MafiawwY is a splendid one to beholdMafiawwY is a splendid one to beholdMafiawwY is a splendid one to beholdMafiawwY is a splendid one to beholdMafiawwY is a splendid one to beholdMafiawwY is a splendid one to beholdMafiawwY is a splendid one to behold

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى MafiawwY إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى MafiawwY


افتراضي

هههههههههههههه شكلك شايله جامد اوى يا توتا لنقلك موضوع زى دا هههههههههه
MafiawwY غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 15
totaaaa
مشرف سابق
 
الصورة الرمزية totaaaa
 
تاريخ التسجيل: 2006-12-02
الدولة: مصر _القاهره
العمر: 33
المشاركات: 871
التقييم: 80

totaaaa will become famous soon enough



Love

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

ده الكلام التقليدي بس اكيد هما يعرفوا اكتر مننا

وشكراااااااااااااااا علي الموضوع الجامد ده بسسس

خلي بالك من اصدقائك في المنتدي هيقولوا لا اهلك
totaaaa غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 16
tota
عضو شرف
 
الصورة الرمزية tota
 
تاريخ التسجيل: 2006-07-30
الدولة: Alexandria, Egypt
العمر: 34
المشاركات: 429
التقييم: 10

tota is on a distinguished road



Messenger3

هههههههههههههه

والله يامفياوى أنا مش شايلة ولا حاجة بس الكلام عجبنى فنزلتهولكم

وكمان والله يا totaaaaaaaaaaaaaa أان بدأت أخاف من الأعضاء اللى هيقولوا للى فى البيت

بس الحمد لله علاقتى طيبة مع أهلى وإن شاء الله يتقبلوا الموضع

ههههههههههههههههههههه
tota غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 17
Muhamed
شخصية هامة
 
الصورة الرمزية Muhamed
 
تاريخ التسجيل: 2006-09-20
الدولة: مصر ام الدنيا
المشاركات: 4,886
التقييم: 1049

Muhamed has much to be proud ofMuhamed has much to be proud ofMuhamed has much to be proud ofMuhamed has much to be proud ofMuhamed has much to be proud ofMuhamed has much to be proud ofMuhamed has much to be proud ofMuhamed has much to be proud of





Talking

بصى يا توتا انتى متخفيش من اخوانك الاعضاء


الخوف كله من العفريته اياها



خايف تروح تفتن


ودى عفريته


وليس على العفاريت حرج
Muhamed غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 18
عاشق فلسطين
عضو شرف
 
الصورة الرمزية عاشق فلسطين
 
تاريخ التسجيل: 2006-12-02
الدولة: فــــــــــلــــــــــســــــــــطــــــــــيــــــــــن
العمر: 30
المشاركات: 661
التقييم: 26

عاشق فلسطين is on a distinguished road

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى عاشق فلسطين


افتراضي

هههههههههه

ده الكلام التقليدي بس اكيد هما يعرفوا اكتر مننا




عاشق فلسطين غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 19
امير الحب
مشرف سابق
 
الصورة الرمزية امير الحب
 
تاريخ التسجيل: 2006-12-31
الدولة: فى السيبر
المشاركات: 331
التقييم: 42

امير الحب is on a distinguished road

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى امير الحب إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى امير الحب


Design2

ليه بس كده
احنا كلنا اسره مع بعضينا
مبلاش الغلط بقه

1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1




الف الف شكر على الموضوع يا توتا
امير الحب غير متصل   رد مع اقتباس

إضافة رد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مسلسل (حبيبة بابا عايزة ... ) عاشق الايمان المنتدى الاسلامى 0 2010-11-06 10:12 PM
الانتحار هو الحل .. اقتلني يا سليم اقتلني! عاشق الايمان المنتدى العام 0 2010-06-16 05:28 PM
بعد إذن manshhooo باقى رواية حسناء القطار محمد عاشور القصص والروايات 6 2009-04-13 10:37 PM
بشروه انى ابرحل ...................قصة تستحق القراءة ملكة الرومنسية القصص والروايات 5 2008-11-22 01:14 AM
جروحي تنزف احزاني السلمان القصص والروايات 2 2008-10-03 05:05 PM

Internal & External Links

الساعة الآن 03:58 AM..

آخر المواضيع

المواضيع الساخنة

أكثر المواضيع مشاهدة