إذا استفدت واعجبك الموقع لا تنسى سوى اعجبنى (Like) وارسل الصفحة لأصدقائك (Send)

الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!!

الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم :ongue: :ongue: :ongue: :ongue: :ongue: :ongue: اسمعوا .............. لا لا لا .. دي ماما أكيد اتجننت أنا .. أنا

قديم   المشاركة رقم: 1
امير الحب
مشرف سابق

الصورة الرمزية امير الحب

امير الحب is on a distinguished road

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى امير الحب إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى امير الحب

Idea الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!!

الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم

الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! ongue.gif الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! ongue.gif الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! ongue.gif الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! ongue.gif الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! ongue.gif الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! ongue.gif

اسمعوا ..............

لا لا لا .. دي ماما أكيد اتجننت

أنا .. أنا .. أنا أدخل عسكرية و أتلع عسكري

أنا أمسك بتاع بيضرب رساس و أشوف واحد قدامي بيخر دم لأ وكمان أنا اللي أكون خررته
الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! nono.gif الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! nono.gif الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! nono.gif الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! nono.gif الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! nono.gif

دنا لما بشوف المسدس التويل ده اللي بيمسكه العساكر.. بتخض .. إزاي أسلن بيئدر يمسكه .. ده تقيل أوي

دنا آخر مره كنت مع البنات في الملاهي .. ولعبنا المسدسات اللي بنضرب بيها عالبط اللي ماشي في الميه .. كانت

كل ما رساسه تتلع من المسدس.. أحس إن قلبي اتنفد و نت من مكانه.. الناس بقت كاسيه أوي

لأ واللي يخض بقه.. اسمعوا التعزيب.. عايزيني أقص شعري بالمكنه على زيرو.. ياخراشي.. أمشي قدام صحابي كده

الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! ohmy.gif الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! ohmy.gif الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! ohmy.gif الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! ohmy.gif الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! ohmy.gif الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! ohmy.gif

ازاي.. من غير شعر.. ده انا كنت اموت..

قال و توته بتقول عليا دلوع.. دلوع إيه .. دنا لسه امبارح في النادي.. شتمت الواد **** و برأتلوا خليته اتخض

وبلع ريقه قدام الشله كلها.. عسكرية ايه بقا اللي هخاف منها

الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! no3.gif الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! no3.gif الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! no3.gif الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! no3.gif الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! no3.gif الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! no3.gif الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! no3.gif الشاب المدلع لما يدخل الجيش, اوعى تكون منهم ..!! no3.gif

دي كانت بمناسبة الشباب الحلو بتاعنا اللي دخل الجيش
واللي لسه هيعرف النهارده هيدخل ولا لا ههههههههه

hgahf hgl]gu glh d]og hg[da< h,un j;,k lkil >>!!

امير الحب غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 2
tota
عضو شرف

الصورة الرمزية tota

tota is on a distinguished road

Messenger3

هههههههههههههه

لا

حلوة قوى يا أمير الحب

ويعنى مكنش فيه اسم خير توتا اللى يكلم واحد دلوع عالآخر ذى دة

ههههههههههههههههه
tota غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 3
totaaaa
مشرف سابق

الصورة الرمزية totaaaa

totaaaa will become famous soon enough

ههههههههههههههههههههههههههههه
حلو قوي يا امير الحب
وبعدين هو انت دخلت جيش ولا ايه
هبعدين هو ازاي يعني يدخل جيش مش المفروض يتم الكشف عليه يبقي ازاي اتوافق عليه في الجيش
ربنا يكرمه
والي الامام دائما يا امير الحب
totaaaa غير متصل   رد مع اقتباس
قديم   المشاركة رقم: 4
عاشق فلسطين
عضو شرف

الصورة الرمزية عاشق فلسطين

الدولة: فــــــــــلــــــــــســــــــــطــــــــــيــــــــــن

عاشق فلسطين is on a distinguished road

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى عاشق فلسطين

هههههههههههههه
على فكره نحنا الفلسطنين ما ندخل اللجيش